niedziela, 27 listopada 2016

Book Tour - "Ponad wszystko" ❤

Od dawna chodził mi po głowie pomysł zorganizowania pierwszego na blogu Book Tour'u i tak oto dzisiaj przybywam do Was z możliwością przeczytania cudownej książki Nicoli Yoon - "Ponad wszystko"! ❤



"Ponad wszystko" pokochałam całym serduchem, a moją opinię na temat tej pozycji możecie przeczytać tutaj. Zastanawiając się nad wyborem książki do Book Tour'u postawiłam właśnie na tę pozycję - lekką, przyjemną, idealną na zimowy okres!

Teraz kilka kwestii organizacyjnych - czyli regulamin akcji:
  1. Zapisy trwają od dzisiaj (27 listopada) do 4 grudnia, bądź do czasu, gdy pula uczestników wyczerpie się.
  2. Zgłoszenie następuje poprzez wyrażenie w komentarzu chęci uczestnictwa w akcji oraz podanie adresu bloga i maila przez który będę się mogła z Wami kontaktować.
  3. Wspomniałam o puli uczestników - wynosi ona 15 miejsc - także kto pierwszy, ten lepszy! 😉
  4. Wysyłka jest możliwa jedynie na terenie Polski, dlatego proszę o zgłoszenia osób, które posiadają adres korespondencyjny na jej terenie.
  5. Każdy uczestnik od momentu otrzymania książki ma tydzień na przeczytanie i wysłanie książki do kolejnego uczestnika. Uznałam, że przy tej pozycji tydzień to wystarczający okres czasu, gdyż uwierzcie na słowo - ją się po prostu pochłania "na raz". 😉
  6. Uczestnik ma dwa tygodnie na umieszczenie na swoim blogu recenzji przeczytanej pozycji. Prosiłabym, aby każdy zaznaczył, że przeczytał książkę w ramach Book Tour'u organizowanego przeze mnie i załączył odnośnik do mojego bloga. 
  7. Proszę o szanowanie książki, oczywiście możecie zaznaczać ciekawe fragmenty karteczkami, czy też tworzyć notki ołówkiem, ale proszę o niezaginanie stron, ani nie pisanie po nich długopisami/markerami/itp.
  8. Każdy uczestnik proszony jest o podpisanie się na tylnej okładce książki w wyznaczonym miejscu - podając swoje imię, nick oraz adres bloga. Tak w ramach miłej pamiątki. 😊
  9. Książkę przesyłacie listem poleconym priorytetowym, a numer przesyłki przesyłacie do mnie.
  10. Miłym akcentem będzie jeśli każdy z Was wrzuci do przesyłki jakiś drobiazg dla następnej osoby, a to herbatkę, zakładkę, czy czekoladę. Nie jest to wymagane, ale stworzy miłą atmosferę. 😊

Czekam na Wasze zgłoszenia i mam nadzieję, że książka przypadnie Wam do gustu, podobnie jak mnie!




16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! Jednak nie umieszczaj mnie proszę na liście jako 1 - 3, bo akurat mam chyba 6 recenzenckich XD
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! ❤️
    Tak zachęciłaś do tej pozycji, że nie mam wyjścia 😁
    E-mail: lifebybookaholic@gmail.com
    Blog: lifebybookaholic.blogspot.com
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Jeszczetylkorozdzial.blogspot.com
    madzik_to@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Już od dawna zbieram się do przeczytania tej książki, a teraz jest świetna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się ^^ już od dawna chciałam tę książkę przeczytać ^^
    mail: nika.star640@gmail.com
    blog: http://ksiaazkowy-swiat.blogspot.com/
    Mi w sumie to wszystko jedno kiedy dostanę książkę bo od 9 grudnia mam prawie wolne oprócz praktyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Po przeczytaniu Twojej recenzji również nabrałam ochoty na przeczytanie tej książki, tak więc zgłaszam się! :D
    Blog: https://literkowymelonik.blogspot.com
    Mail: kattybrown252@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    www.lifestylebyagnieszka.blogspot.com
    E-mail: 12agnieszka22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział! :D
    E-mail: cicercumcaulee@gmail.com
    Blog: bohater-fikcyjny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! :)
    email: iambiblioholic.gmail.com
    blog: https://iambiblioholic.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem chętna ;)
    Blog: www.the-books-in-the-rye.blogspot.com
    Adres email: joannaz.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Biere udział! Ja bym nie wzięła Olu? <3
    Email: ulap534@gmail.com
    Blog: www.doinnego.blogspot.com

    Buziaki ;* i dzięki za przypomnienie xD skleroza nie boli, tylko postępuje :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę! :)
    Email: belikovbookblog@interia.pl
    Blog: http://belikovbookblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się zgłaszam :)
    email: ogrodksiazek@gmail.com
    Blog: https://ogrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba są jeszcze miejsca... Polubiłam Book toury :)
    Także zgłaszam się:
    mail: zakatekczytelniczy@gmail.com
    blog: zakatekczytelniczy.blogspot.com

    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    mail: kaleksandra@onet.pl
    blog: nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nienawidzę przegapiac takich wiadomości! przegapiłam BOOK TOUR :(

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Zostaw po sobie chociaż maleńki ślad - będzie to +100 do motywacji! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.