niedziela, 25 grudnia 2016

Świąteczny Book TAG

Witajcie Moliki Książkowe!

Karpik zjedzony? Barszczyk smakował? Makowiec był na stole? Prezenty trafione? 😄 Ja szczerze mówiąc jestem w dalszym ciągu zmęczona przygotowaniami do świąt, ale pomału łapię oddech i wczuwam się w atmosferę lekkiego lenistwa. Skoro jednak wciąż mamy świąteczny okres postanowiłam przybyć do Was z nowym postem w świątecznym klimacie! Zapraszam Was więc na Świąteczny Book Tag autorstwa Nataszy i Marty!



Choinka, czyli niezbędnik książkoholika

Uniwersalny niezbędnik to to nie będzie, ale zdradzę Wam w sekrecie co zawiera mój świąteczny niezbędnik. Przede wszystkim na pierwszym miejscu znajduje się łóżeczko. Takie duże, wygodne i cieplutkie, żebym nie zmarzła. Po drugie dobra książka - to obowiązkowo konieczne! Dalej potrzebuję ciepłej herbatki w dużych ilościach, nastrojowej muzyki w tle i spokoju. Ciastem też nie pogardzę. 😉
Jeśli chodzi o nastrojową muzykę to polecam Wam cały album A Pentatonix Christmas 💕 Mała próbka:


Przesłuchajcie koniecznie Hallelujah w ich wykonaniu 💕

Lampki choinkowe, czyli książka poprawiająca nastrój

Nie mogę nie wspomnieć tu o Facecjach, czyli zbiorze rozmów znanych postaci, zarówno historycznych, jak i celebrytów, na przeróżne tematy w formie komentarzy na Facebooku. Uśmiech na twarzy miałam przez całą lekturę. 

Zjarany Adaś, miliony lampek i choinka... Czego chcieć więcej?!

Karp, czyli książka będąca zmorą dzieciństwa

Dobra, może nie do końca dzieciństwa, bardziej takiego już okresu nastoletniego, ale moją zmorą był Telemach w dżinsach! Ledwie przebrnęłam przez tę książkę, pomimo że był tragiczna.

Śnieg, czyli książka, której czegoś brakuje - jak śniegu w święta

Dotyk Julii - generalnie zamysł historii bardzo mi się podobał, ale... No właśnie, przy wykonaniu czegoś mi zabrakło. 


Kolędy, czyli książka, którą każdy kocha

Skoro to okres świąteczny, to nie mogę nie ująć w tym zestawianiu Opowieści wigilijnej! Nie znam osoby, której by się nie podobała! 😊

"Last Christmas", czyli przebój wśród świątecznej literatury

Jestem całkowicie zacofana jeśli chodzi o świąteczną literaturę! Myślę jednak, że w dalszym ciągu wiele osób fascynuje ponadczasowa Opowieść wigilijna. Sporo słyszy się również o Księdze wyzwań Dasha i Lily, czy W śnieżną noc. Tę ostatnią pozycję sama posiadam na półce, ale nie zdążyłam przeczytać przed świętami. 😟


Prezenty, czyli książka, przez którą ciężko przebrnąć

Krzyżacy! Męczyłam ich i męczyłam, ale średnio po 19 stronach lektury zasypiałam i nie ważne czy był to środek nocy, czy samo południe - powieki same mi się zamykały! 😆

Świąteczne Vlogmasy, czyli film do którego wracasz w każde Święta

Uwaga, uwaga! Nie będzie to Kevin! Zdarza mi się go oglądnąć, jednak nie jest to coroczna tradycja. Raczej nie mam takiego filmu, który bym oglądała rok w rok, w każde święta. Chociaż dosyć często zdarza mi się oglądać Dumę i uprzedzenie oraz Dirty Dancing... 😂


Pierniczki, czyli książka z nutką słodyczy

Zaliczę tutaj Ponad wszystko. Dla mnie ta historia była niezwykle słodka i urocza, idealna na zimowe wieczory! Czekam niecierpliwie na kolejne twory tej autorki! 😊

Bombka, czyli książka z fantastyczną okładką

Tutaj zdecydowanie wygrywa mój gwiazdkowy prezent - czyli cudowna Muza od Jessie Burton!



Tyle na dzisiaj - mam nadzieję, że moje odpowiedzi Wam się podobały! Zachęcam wszystkich do wykonania tego Tagu u siebie na blogu. Jeśli tylko zechcesz czuj się nominowany przeze mnie do niego. 😉

Świętujcie nadal, objadajcie się pysznościami ze stołu i nie zapominajcie o książkach!

Buziaki! 💋

12 komentarzy:

  1. Tag ciekawy i Twoje odpowiedzi również. Może wykonam, o ile zdążę przed końcem okresu świątecznego. :p Zainteresowałaś mnie "Facecjami" i wylądowały na dłuuuuugiej liście książek do przeczytania. Co do "Krzyżaków" to powiem, że język był dość trudny, ale jeśli dobrze pamiętam to nawet ciekawe (przeczytałam! (choć trochę chyba odsłuchałam, a może później to przeczytałam? No nie ważne :D)). A i również mam "Śnieżną noc", może zdąże przeczytać, zanim klimat (świąteczny) się zmieni? Swoją drogą ciekawy tag, w sam raz na mojego bloga, który już trochę świeci pustkami, muszę się poważnie zastanowić i wykonać!
    Katty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się! :D
      http://literkowymelonik.blogspot.com/2016/12/swiateczny-book-tag.html

      Usuń
  2. "Krzyżacy" to była jakaś porażka... Przez dwa miesiące męczyłam tę książkę, a to dlatego, że nie mogłam już czytać o ciągłych rozterkach miłosnych Zbyszka i Danusi. Jedni z najbardziej irytujących bohaterów literackich, o których kiedykolwiek czytałam.
    Ja jestem chyba jedyną osobą, która nigdy nie oglądała Kevina :D Ale gdybym miała wybierać, to chyba też obejrzałabym "Dumę i uprzedzenie" - uwielbiam ekranizację z Keirą Knightley :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, świąteczne zestawienie :)
    Moja choinka: Łóżko, kołdra, kawa i książka/ opcjonalnie laptop, by mieć kontakt z resztą świata.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Opowieść wigilijną" oglądałem (nie przeczytałem całej) i mi się podobało. Ale za to "Krzyżaków" nie lubię, a Kevina obejrzałem raz i wystarczy. A moja choinka to wyjazd, najlepiej jakiś niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące odpowiedzi. Herbata u mnie obowiązkowa f:) a Krzyzakow bardzo lubie, chociaż pierwsze 40stron mnie nudzila.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Opowieść wigilijna" jest piękna :) A "Dirty Dancing" w ogóle kojarzy mi się ze świętami, tak samo jak "Uwierz w ducha" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, mega zdjęcia *-*
    Co do świąt, to co prawda tylko 3 prezenty książkowe, ale do tego świeczka zapachowa i takie mega dwie poduszki - jedna z wilkiem, druga z "Readers gonna read" i okularami HP, więc Mikołaj idealnie trafił w mój gust :)
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag :D W tym roku już go nie wykorzystam, ale jak nie zapomnę w przyszłym roku... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koło tych Facecji chodzę jak koło jeża, ale w końcu je kupie, bo mnie intrygują xd
    Świetny tag :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę, cały czas słyszę o tym "W Śnieżną Noc", ale nigdy nie mam czasu przeczytać :(
    świetna robota z tym tagiem!
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  11. W ,,Dotyku Julii" też nie wszystko mi się podobało. Historia zmierzała w dobrym kierunku, ale hmm.. coś poszło nie tak :D Moja przygoda z ,,Krzyżakami" wyglądała tak, że chociaż wiedziałam, że sprawdzian z lektury mam zapowiedziany na po feriach, oczywiście podczas wolnego od szkoły się za nich nie zabrałam XD I kiedy nagle do testu zostało kilka dni zaczęłam w popłochu na przemian czytać i słuchać audiobooka, żeby tylko przebrnąć przez tą treść. Skończyło się na tym, że chociaż udało mi się skończyć oba tomy na czas, dostałam ocenę 2+ :D

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Zostaw po sobie chociaż maleńki ślad - będzie to +100 do motywacji! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.